tisdag, december 06, 2011

Nu har jag anmält mig till en utlottning som Vita Verandan har, en utlottning  där man kan vinna 10 julkort eller 10 st stickers till julklapparna. Håller tummarna för att jag ska vinna julkorten.

På morgonen är jag alltid ute och går med vår hund Grimm. Det är rätt så skönt att komma ut en stund på morgonen, det är absolut ingen lång runda, men ändå röra lite på sig så tidigt på morgonen gör att jag kommer igång. Nåja det jag skulle komma till var att idag när vi kom tillbakak från vår lilla promenad så kastar han runt sig på ryggen och gör en snöängel på sitt egna lilla vis. Kommer att bli som förra året, då hade vi änglar i hela trädgården. Han är vår egna lilla snögubbe.

Det är inte utan att julkänslan har infunnit sig nu när snön kom. Det är så fint att tända lite ljus utomhus.

Önskar er alla en riktigt härlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar