måndag, december 05, 2011

Hej mitt vinterland...
Ja oj vad det snöade innan i dag på morgonen. Flingorna var stora som tefat. Det var bra väder när jag körde in idag, eller ja det hade snöat på några ställen och lite snömodd låg på vägen men det var inte så farligt. Nu är det däremot glashalt, ska bli spännande att köra hem kväll, vet inte åt vilket håll jag ska göra med det blir nog 25an tror jag, Ska in på ICA och hämta en film åt min älskling.
*undra om vi har nån isskrapa i bilen*

Helgen har varit underbar med julfest och kalas och igår var vi på julkonsert i kyrkan med Humbles och de är helt suveräna. Ska ta o köpa en CD tror jag. Vi hade en ute idag igår där vi (jag och sessan) räfsade grenar efter vårt äppelträd som fick sätta livet till när Stormen Berit drog fram i söndags förra veckan och H han la tillbaka och bytte ut några takpannor som hade flyttat på sig eller gott sönder.

Idag har jag fått en ny dator, tack snälla M för det, ja på jobb alltså.

Nu är lunchen över och jag ska ta tag i livet igen.

Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar