måndag, december 19, 2011

Dagarna innan julafton

...brukar vara hektiska och så även iår. Jag ska hinna med att göra lite julgodis till plus att jag måste fixa skinkan och köttbullarna till den 23 :) allt går bara man vill.
Mamma och Walle ska ta med sig resten och minisyster ska ta med sig dricka.
Jag har iallafall köpt skinkan idag och den ska bara grilijeras.

Jag har snart jobbat färdigt för idag, får passa på att njuta nu för i mitten på januari börjar jag jobba 90% Då blir det långa dagar, men då har vi kanske en bil till och det underlättar ju väldigt mycket, då jag ju både lämna och hämta de dagar jag slutar tidigare och varje morgon.

Kram Lina

1 kommentar:

  1. Hej och tack för superfin julkort som vanligt! Vi har inte haft så mycket till julstuga här utan rena sjukstugan senaste tiden. Just nu har jag halsfluss och Hanna förkylning nr3 typ. Har bestämt mig för att skicka ut hälsningar inför nästa år istället för julpyssel har inte direkt hunnits me här.. God Jul önskar vi iaf! /Eva m familj

    SvaraRadera