onsdag, december 12, 2012

12-12-12

Inget speciellt för min del det där med att det är 12-12-12 idag. Men det blir och är nog för många andra. Många som gifter sig, förlovar sig och säkerligen en hel del som får barn oxå, Själv får jag vänta till 2013 på bebis, men det gör mig inget, även o man idag kan tror att krabaten är på väg ut. Magen har varit i gungning hela dagen.
 
Mina värden.
 
 
Före Frukost: 4,9
Efter Frukost: 6,4
 

Före Kvällsmat: 4,8
Efter Kvällsmat: 6,2
 
 
 
I morgon är det 5 månder sedan min pappa tog sitt liv. Dessa fem månader har gått fasligt fort fast ändå som en hel evighet. Jag saknar honom varje dag så oerhört mycket. Kommer att blir en tung jul utan pappa och hans underbara allt. Men det är ju något som jag och många med mig måste lära sig att leva med för det kommer blir många jular utan honom och födelsedagar och andra högtider också fär den delen. Men jag har bestämt mig för att även om han valde bort livet så ska det inte påverkar mitt liv negativt utan positivt, ja att vilja mer med livet och vara tacksam och glad för det jag har och får och alla de människor som jag har omkring mig. Hans vilja var ju inte att jag skulle sluta leva mitt liv bara för att han gjorde det. Så pappa jag tillägnar varje dag till dig iallafall en del av det. Du är med mig det vet jag och jag älskar dig för det.
 
I morgon är det LUCIA. Detta ska vi fira både på jobbet och på förskolan. *just ja* lucianattlinnet måste strykas och det röda bandet, jepp jepp Sessan ska vara lucia och *snälla nån där med högre maklt, gör så att jag har batterier som funkar*
 
Måstye sluta nu och ta tag i detta.
 
Ha en fin kväll och ja, sov gott
 
Kram Lina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar