onsdag, december 19, 2012

Julklappsinslagningen kan börja

Ja då var det igång. Jag har slagit i alla julklapparna idag *pust*
Det har gått bra, har dock inte bestämt om jag ska ha snören på barnens eller inte, jag har ju några dagar kvar att fundera på det.
 
Här ser ni några av dem, dessa är till maken och till svärföräldrarna



 
Ja jag tycker tat det är roligt att slå in paket om  det inte blir för många, iår blir det en eller två per person. Ja Sessan hon får ju fler så klart men till de vuxna alltså. Egentligen så trycker jag att det är onödigt att vi vuxna byter paket men det är bara jag som tycker det så tills alla är överens så blir det att byta ändå.
 
Idag har jag varit hemma med Cornelia som har haft magsjukan, i morgon är vi hemma oxå och då har det gått 48 h så sen är det fritt fram. Imorgon ska jag till barnmorskan och sen till diabetessköterskan och sen hem igen. Ja jag ska handla lite på vähen hem oxå. Skulle så gärna velat åkt upp till salongen men det går inte.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar