fredag, december 21, 2012

Dan före dan före dan före dagen D

Japp så är det. På måndag är det julafton, julafton 2012 en "ny" form av jul kommer att firas. Nämligen utan pappa, svärfar, morfar. Det blir ju jul även utan honom fast det kommer nog vara lite konstigt. Jag har bestämt mig för att inte åka till graven förrän juldagen faktiskt. Det är så mycket annat som ska fixas och donas med. Idag har jag semester och idag är det Städdag, rulla köttbullar och pyntdag. Nu ska jag ta en kopp kaffe och sen ska sätta igång igen. En sats knäckebröd står i ugnen, ischokladen är gjord och lite pynt till godisbordet är fixat. Ja sen ska jag sjunka ner i soffan ikväll och bara vara nöjd. Imorgon kommer syster med familj och de stannar till julaftons morgon hoppas jag och så väntar andra syrran på salongen med saxen i högsta hugg.

Nu kaffe sen räserfart i köket.

Pyss på er alla goa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar