måndag, december 17, 2012

I vecka 34


God Morgon
 

 
bilden är medvetet suddig för att ni ska slippa se hur jag
ser ut egentligen men iallafall så ser ni magen i v 34.
Den är inte så stor som den var när jag väntade lilla C,
och jag är inte heller lika svullen som jag var då. Tackolov!
 
___________________________________________________________
 
Mina värden för förra veckan
 
10 dec
 
Före Frukost: 5,6
Efter Frukost: 6,0
 
Före Lunch: 4,8
Efter Lunch: 5,2
 
Före Kvällsmat: 4,9
Efter Kvällsmat: 6,9
(åt en lussekatt)
 
11 Dec
 
Före Frukost: 5,3
Efter Frukost: 5,5
 
Före Lunch: 5,9
Efter Lunch: 5,1
 
Före Kvällsmat: 5,1
Efter Kvällsmat: 8,6
(åt flingor och mjölk)
 
12 Dec
 
Före Frukost: 4,9
Efter Frukost: 6,4
("vanligt" bröd till frukost)
 
Före Kvällsmat: 4,8
Efter Kvällsmat: 6,2
 
13 Dec
 
Före Frukost: 5,4
Efter Frukost: 6,8
("vanligt" bröd till frukost)
 
14 Dec
 
Före Frukost: 5,6
Efter Frukost: 6,5
 
Före Lunch: 5,3
Efter Lunch: 6,5
 
15 Dec
 
Före Lunch: 4,3
Ffter Lunch: 5,0
 
Före Kvällsmat: 6,6
Efter Kvällsmat: 6,3
(åt några pepparkakor innan kvällsmat)
 
16 Dec
 
Före Frukost: 6,0
Efter Frukost: 5,5
 
Före Lunch: 5,4
Efter Lunch: 4,7
 
Ja här har ni förra veckan och det har ju gått ganska bra, inte helt hundra men jag är rätt så nöjd äändå. Jag försöker verkligen att inte äta socker och vitt mjöl men det är svårt.
 
Men men det är snart över så det är bara att fortsätta att äta "rätt"
 
Kram på er
 

3 kommentarer:

  1. Längtar.............. sa Lotta och här kommer kramen

    SvaraRadera
  2. Jag mår bättre tack!
    Men hur mår DU?
    Usch vad jobbigt det låter det där !
    Vad tapper du är.... tusen kramar!

    SvaraRadera
  3. Jag mår bättre tack!
    Men hur mår DU?
    Usch vad jobbigt det låter det där !
    Vad tapper du är.... tusen kramar!

    SvaraRadera