måndag, december 03, 2012

Första helgen i december

har passerat och den gjorde det fort också. Men jag hann med det jag ville inte att baka pepparkakor och lussekatter men jag gjorde en mjukpepparkaka i allafall. Var i Kosta med C och kollade in teatern med Pettsson och Findus och hann med att inhandla en ny onepiece till henne oxå. Träffade även fina vänner *tyvärr alltför sällan* men ändock. Vi fick en liten pratstund iallafall.
Hann med kaninen och hönorna. Busat med hunden i snön lite grann och så jag vi varit på gården och skottat, ja men visst det har ju kommit 8 cm snö sedan i lördags kväll.
 
Har varit på läkarbesök idag, vet egentligen inte vad jag skulle där och göra för den informationen jag fick där idag på den kavrten som jag lyssnade på hon tanten den informationen hade kag redan fått av min BM men men det är  säkert bra. I morgon är det dags igen fast då ska jag träffa diabetessköterns i stället. Kommer säkert sluta med att jag ska sticka mig själv innan jag äter och sedan skicka in dessa svar till henne,  men jag fattar inte varför i och med att det ligger runt 5,5-5,9 de gåger jag är där och det är ju bra värden säger de ju så, nä jag fattar inte men det är väl meningen att det ska vara så då.
 
Dags att ta tag i jobbet lite kanske.
 
Ha en fin kväll nu
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar