fredag, maj 29, 2009

Busväder

hej och hå vad det åskade igår. Blixten slog ner tre gånger på under 10 min och varje gång gick stömmen, Tur att maten hann bli färdig. Cissi och pojkarna och Rolf var här på kaffe igår eftermiddag, Cissi hade nybakade bullar med sig - Tack - det var smaskens!! Ja då var det ju fredag redan fast jag vet inte vädret, jag hörde att det skulle bli bättre väder men jag tycker att det blåser och är grått och mulet precis som igår kanske att gradantalet är lite högre idag än i går, ja ja hoppas att morgondagen blir varm och mysig så vi kan vara ute, det är inte så kul att vara ute när det blåser. Det till och med så att Grimmse vill vara inne, nja han har det bra även i sin hojja men det är mysigt att vara inne och gosa lite oxå. Idag hittade jag Cornelia i hans vattenskål, det vara bara att ta upp en sjöblöt busunge och byta allt inkl blöja. Idag är hampus själv i trucken, Sandra har gått hem på fp så nu får han sköta sig själv, jag tror nog att han var lite nervös när han åkte idag, men jag vet att han klarar detta. Nu sover SKrållan och jag ska sätta mig och läsa lite tidningar. Ha en underbar fredag alla

Puss och Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar