söndag, maj 31, 2009

Morsdag

..är som vilken dag som fast idag var det lite annorlund för idag var det födelsekalas oxå, Cornelias farfar fyller år idag. Grattis!
Jag orkar egentligen inte skriva så mycket idag fast det har varit en händelserik helg med festival i Tingsryd och fika time med Felix och Saga och deras mammor och så har vi åkt Lions tåg och varit på cykeltur och ja vet allt. Idag har hela pojkaskaran varit hemma oxå, Philip, Oscar och Zigge. Imorgon får pappa och Cornelia en kväll för sig själva, jag ska till Bro på Me&I. Mysigt för dom att bara ha sig själva en stund, ja fast på dagen ska hon klart vara hos mig. Nä vet ni vad nu måste jag sova. Jag skriver mer om denna härliga helg i morgon.

Grattis till alla mammor (även blivande) - ni är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar