fredag, maj 08, 2009

Fredag igen..

...idag har Hampus gjort sin första vecka på nya jobbet och han verkar ha kommit in bra där, ja han känner ju några styckna där så det vore väl konstigt annars. Nu har vi fått veta att två av våra vänner ska ha barn i november - myspys - inte utan att man blir lite sugen igen - Igår kom Cissi, Philip och Oscar på besök så vi kärde aldrig ut till dem, jag hade precis bakat klart kakan som jag skulle tagit med mig ut tillBro så kom dom innan för dörren hihi, han är så söt lille Oscar. Idag ska vi inte hitta på så mycket, om det inte regnar så åker vi kanske till Rävemåla och kollar fotboll, FK spelar mot Saxemara idag. Skrållan hon sover och hunden sover och katten vet jag inte var han är. Så det är rätt så gott just nu, sitter här med en kopp kaffe och bloggar lite :) Ska ta och baka lite bullar idag. I morgon kommer Louise hit och hämtar mig, vi ska till Hovmantorp och på glasauktionen, det hade mycket fint där såg jag i katalogen så det kan nog bli spännande. Ska bli trevligt att träffa Louise oxå såklart...Trevlig fredag!

1 kommentar:

  1. Vi hade oxå tänkt att gå på fotboll men det ska bli så dåligt väder med oska och regn så vi hoppar över det. Hur har du det på Tisdag? Ha en bra helg, kram

    SvaraRadera