onsdag, maj 20, 2009

Kan inte fatta att det är 3 år sen

vi gifte oss, ja det var ju så klart en lördag då men ja 3 år sen, faan vad tiden går fort. Undrar vilka som står på tur? Had evarit mysigt att gå på bröllop i sommar :) Ja ja nu kommer det en massa barn till och det är ju alltid härligt, mmm jag har mina misstankar men inget är bekräftat än ;0) . Igår kväll hade Cornelia feber fast när hon vaknade idag hade hon det inte, nä jg ska inte ropa hej än, ska se vart denna dag har för överraskningar. Man vet ju aldrig. Igår var vi och hämtade hennes barnstol till cykeln och den kan hon ha tills hon bli gammal, den var rejär men det är ju bra plus att den är anpassad till Hampus cykel och det har ju alltid sina fördelar. Hämtade även mitt paket från HM men jeansen skickar jag tillbaka, måste bli fri från min förkylnig nu så jag kan börja löpa lite, ska träna med hunden tänkte jag för det är ju bra för honom oxå att få lite motion så han orkar jaga i höst. Ja fast jag gör det mest för min skull jag behöver det verkligen. Både Anna och Linda har verkligen gått ner sina kilon men inte jag nädå det ligger kvar runt midjan och röven. Suck. Nu ska vi leka lite och sen r det dags för Grimms förmiddagspromenad, hoppas att det är uppehåll då.
Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar