fredag, maj 15, 2009

Inte ett moln, så långt ögat kan nå...

här sitter jag med en dunderförkylning och kan inte vara ute, nä det är bättre idag, har inte ont i halsen men näsan rinner både på mig och Cornelia. Hampus stannade inne igår kväll och tog hand om Busan så fick jag sova en timme på kvällen, hade ju inte sovit jättemycket natten innan. Men det känns bättre idag och så är det ju fredag oxå det gör ju inte saken bättre, synd bara att jag fick tacka nej till kvällens bravader, det har varit jätteskoj och träffa alla men men det kanske kan bli en annan gång istället, känns inte riktigt bra och åka med och sen kanske smitta ner hälften. Ska laga lite köttfärsås och spagetti snart, man måste ju äta lite. Helgen blir nog lugn annars, Hampus ska väl med Linus till Emmaboda - en dag på stripen - så det blir jag och Busan och vovven som vanligt. Kan ju hoppas på att hon bli bättre i näsan iallafall.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar