onsdag, maj 06, 2009

raindrops keeps fallin´on my head..

...lalala lalal la lala...regn regn och åter regn. Fast vi är ganska bra på att mysa inomhus. Idag höll det på att gå illa för Hampus han vaknade lite senare än vanligt, men som tur är han har ju en snäll fru som fixade hunden så han hann (tror jag). En vecka kvar till begravningen och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Fick nya hm katalogen igår, fanns endel fint i den, fast de kläderna komme rju inte förren till hösten ju. Ja nä jag har ganska så många svarta byxor så det ska lösa sig. Fick mina bilder igår oxå det var bara 300 st, jag hr lite att sortera in och dona med, synd bara att albumen inte räcker:) Vi får helt enkelt köpa nya.
Ja om man skulle kolla med Anna och Linda om de är sugna på att komma utåt nån dag.
Dax för lite slapp i soffan.
Ha en underbar regnig onsdag!

2 kommentarer:

  1. Det är klart jag och Saga är det... säg bara till när det passar så dyker vi upp!

    SvaraRadera
  2. Hej! Precis vad jag också tänkte på! Vi har inget för oss torsdag/fredag så säg bara till...Jag skulle oxå kunna tänka mig att åka en sväng till Kosta, har två kompisar som fått barn o behöver presenter! Kram! Linda

    SvaraRadera