tisdag, maj 19, 2009

Solen är tillbaka

Satt och funderade på vad det var för dag idag och kom på att det är ju tisdag. När man är hemma så härså är det lätt att tappa kollen på det har jag märkt ja det är ju en världslig sak som Karlsson hade sagt. Jag har även Estlands melodifestivals låt på huvudet - mmm jag gillade nog den. Idag ska vi inte hitta på så mycket det blir nog till att gå en liten längre runda med Grimmse gubben idag nu när solen skiner som den gör och det är 16 grader ute. Min tå är bra igen oxå och det är skönt.Idag hoppas jag att Cornelias marimekko klänning kommer jag är så spänd på att se hur den ser ut i verkligheten ju, kort kommer på den när jag har fått den. Den 1 juni är det dags för ME&I igen, ja det blev ju inget förra gången för en viss person skulle ju föda barn då ;) och han är så söt så man nästan dör. Ser ut som ett litet troll och jag tycker nog att han är lite mer lik Cissi, för Philip är ju så lik sin pappa så. Philip ringde ju här i söndags efetrmiddag precis när jag hade gjort min tå illa och frågade om vi kunde komma bort och fika hos mormor och morfar...han är bara så söt, han kom och öppnade dörren för oss när vi kom, dett härligt välkomnande måste jag säga. Jaha då ska vi se i morgon har vi bröllposdag och Karolina fyller 21 Karolina är alltså vår "plastsyster" eller vad man säger, ja min pappa är alltså tillsamman med hennes mamma och nu fyller hon år imorgon och då har vi även båda två namnsdag - GRATTIS till oss- ska mest bli spännande och se om Hampus kommer igår detta med namnsdagen alltså att vi har bröllopsdag det förutsätter jag att han vet ;) Ja han ska nog jobba iof eller var det fisktävlingen? mm ja hemma skulle han nog inte vara iallafall så jag får väl göra nån liten festmiddag till mig och Busan. Nähä nu är jag så trött på att vara förkyld så jag kan ja jag vet inte vad. Jävligt tröttsamt är det iallafall. Nu skajag dricka kaffe och se till att hunden äter upp maten innan vi går ut (lättare sagt än gjort)
Ha en underbart härligt soligt tisdag!

Kram C&C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar