onsdag, maj 27, 2009

hemma igen

efter en dag i Växjö, man bli helt slut. Var hos mamma/mormor igår på dagen och sen gjorde vi stan köpte mig ett par nya skor och en röd kjol som jag verkligen fyndaade för 69,50 :- på H&M Skrållan fick en nya vit tunnare kofta och en kortärmad body, alltid bra att ha. Ja vi köpte ju även present till Ina som vi var hos på kvällen och firade. Idag är iinte vädret lika bra som igår det blåser lite mer idag men det är ändå inte jättekallt. Åt nypoptatis och sill hos mamma igår, det är bara så jädrans gott och hon gjorde en stenbitsromsås oxå och den kan man äta som den är. Jag följer bloggfamiljen och nu har Daniel da Silva börjat blogga där så nu är det än mer kul att följa den. Inte för att jag läser varje inlägg som görs där men det är ändå mysigt att läsa och se vad andra familjer hittar på och framför allt så märker man ju att även om det är en kändis så lever dem ju faktiskt som vem som av oss. Ja de är ju bara människor de oxå. Nja nu ska vi se nu är himmlen blå och solen skiner det bli nog en låååång promenix idag ändå. Vad gör det om det blåser lite, kan behöva röra lite på mig. Jag är dock fortfarande lite halvtäppt i näsan, vet inte hur länge det ska vara så, nu är jag så van men det är jobbigt å morgonen när man vaknar och inte kan andas. Idag väckte Grimm mig kl 5, Hampus hade gått ner utan honom (så synd om han) och det gillade han inte så det var bara att stiga upp och släppa ner honom. TRäffade en gammal jobbarkompis igår, det är ju inte så vanligt att man gör det nu förtiden, känns fortfarande så tråkigt att inte kunna "gå upp på jobbet" och träffa alla goa jobbarkompisar man hade. Ja tur att man kan träffas iallafall. Dags att kolla ams.se och sen dyka ner i tvättkorgen.
Kramar från C

1 kommentar:

  1. Viken fin sida du har gjort! Hoppas ni har det bra, kramiz

    SvaraRadera