lördag, maj 09, 2009

Lördagkväll

"se upp för dårarna" går på TV nu men den har jag redan sett, den är så där tycker jag. Ja idag har jag och Louise varit i Hovmantorp på auktion och jag kom hem med ett par ljusstakar, fast jag hade så gärna kommit hem med en lampa istället. Jag följde den till 1600 men tyvätrr var det nån annan som gärna ville ha den oxå - faan - men det var trevligt att få umgår lite med Louise, det blir ju inte för ofta direkt och det är synd men det kanske kan bli lite mer nu :) I morgon blir nog en lugn dag, Hampus pratade om att han skulle köra till Växjö men jag vet inte. Hoppas att det inte blåser så mycket i morgon, jag har lite att göra ute. Nä snart dags att krypa ner i sängen med en bok tror jag, den jag läser nu börjar bli lite spännande.
Tack för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar