torsdag, maj 28, 2009

Grey´s anatomy..

....jag har väl inte lipat så mycket nån gång till ett program som jag gjorde igår. Det var nästan så jag skakade ibland. jag gillar ju Izzie så jag hoppas verkligen att de hittar ett sätt att bota hennes cancer...och Alex Karev har verkligen blkivit en helt annan man, och det han sa till henne igår när det gifte sig ja då kom det så mycket tårar att jag knappt kunde läsa vad det stod. Ja ha till helgen är det pingst då har jag och Hampus varit förlovade i 7 år fast det är inget att fira.
Såg att det var fotboll i helgen oxå men det är nog inget vi ska på, gräset behöver klippas och så på söndag är det Rolfs (Cornelias farfar) födelsedag och så är det morsdag oxå. Mamma är inte hemma då hon är med Walle i Göteborg på GP (speedway) Får se om man kan hitta på nått annat till henne, Ina och Johans skulle nog dyka upp en snabbis i helgen för jag har deras biljetter till sweden rock det är ju alltid mysigt. hmm jag har funderat på vad som händer till midsommar, man har blivit så bortskämd med att Ida och c/o fixar och donar med detta, får ta och höra mig för lite annars så går det ju jättebra att var ahär, regnar det kan vi ju sitta på logen och är inte inte jättejättemånga så går det ju bra att vara här inne i huset. och gräsmatta har vi så det räcker för barnen att leka på :) ja nä vi får väl se vad som händer.
kram C&C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar