tisdag, september 11, 2012

En del av själen

Idag flyttar de djuren till nytt hem, vet att de kommer att få det hur bra som helst för de kommer att ha varandra. Samtidigt så känns det inte bra alls för en del av själen på gården försvinner. Det kommer inte vara samma sak nu.
 
Nu åtestår bara att städa ur igen och ställa tillbaka maskiner och annat för vinterförvaring.
 
Har halm och hö doft i min näsa idag och det är helt underbart. Ja tänkt så underbart med landet, halm och hö och skitlukt. Det är livet på en pinne det.
 
En liten bild på de fina fina djuren

2 kommentarer:

  1. Det går inte en dag utan att jag tänker på er... Önskar ibland att man hade varit utrustad med lite mindre empati, det gör så ont att tänka på er, och hur ont gör det då inte i er som går igenom detta ofattbara.... Ja, idag försvann en bit till och det blir inte sig likt igen.... Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Jag känner verkligen med dej och jag tänker också varje dag på Er allihop och vad Ni går igenom. Du vet ju i alla fall att djuren får det bra och att de får gå tillsammans, en klen tröst i allt det sorgliga, jag vet, men en liten ljusglimt är att de får vara tillsammans. Kram Lotta

    SvaraRadera