onsdag, september 19, 2012

Nytt nytt nytt

Har ett behov av att renovera känner jag eller att förnya i alla fall. Jag vill lägga nytt golv och sätta nya tapeter och min älskade make kom med en briljanta idén att vi ska lägga heltäckningsmatta i båda barnrummen. åhh vad mysigt MEN först så ska toaletterna fixas till...ja ja ja jaaaaaa jag vet att jag vill mycket på en och samma gång.
 
Behöver även åka till Lunden och köpa lite nya höstigare blommor och kanske litevintrigare oxå för den delen. Ska ta mig i kragen till helgen och plaocka mossa och klä in min stol tänkte jag. Jag och Sessan kan ju göra detta när pappan är i skogen.
 
Nu in och surfa lite på Kamprads varuhus. Jag är ju lite sugen på att köpa lite nytt  nu när nr 2 ska komma, ja jag är dåligt på att skriva om detta men det finsn ju inte så mycket att skriva. Jag ska på kontroll i nästa vecka och då får jag återkomma om det är något nytt.
 
Ha en fin kväll
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Om du bara visste vad jag längtar efter nr 2!!!!

    SvaraRadera