torsdag, september 13, 2012

Saknad

Idag är det två månader sedan min älskade pappa valde bort livet.
Jag fattar inte att det har gått så lång tid, samtidigt som det känns ibland som om det har gått ännu längre tid.
Ja, saknade är stor och jag tänker på honom varje dag typ nästan hela tiden.
Ska tända ljus idag innan jag kör hem tänkte jag i minneslunden och så ska jag betala en räkning som jag hade fått påminnelse på.
 
Först bansken och sen tända ljus och sen köra hem och hämta Sessan som nog får följa med sin pappa på styrelsemöte en stund.
 
Till dig pappa
 
bilden är lånad av www.thebigjblogg.se
 
Älskad och Saknad
____________________________________________________________________________
 

Vet ni...på tal om något helt annat så vart ja in på Kosta Outlets Hemsida pch kollade lite erbjudande där och hittade väl mina skor jag jag från börjar blev kär i redan i sommras när höstnyheterna började komma så det får bli en tripp till Kosta på lördag innan helgens aktiviter
Emma
Park West
 
Här har ni dem, bildern är hämtade från Kosta Outlets Hemsida ocj Shoes and Bags som butiken heter. Dessa får det blir och så ett par vinterskor till Cornelia och kanske att jag hittar vinteroverall och fleecefodrat regnställ där oxå.
 
Back to work.
 
Kram Lina


1 kommentar: