torsdag, september 20, 2012

Blivande potatisåker?

 
Ja,  varför inte ta tillfället i akt liksom, men samtidigt så nä, ska jag ha en potatisåker(potatisland så ska det vara lite mer strukturerat än detta. Ja det är ju då våra vilda svin som har varit i farten i natt eller jag tror tidigt idag på morgoen för när jag gick med hunden idag så hörde vi den på andra sidan vägen i slyt, smaskandes på äppel. Vedervärdiga djur det där. men vi har tur som int ehar fått hela gräsmattan vänd.
 
 
 
 
Nu ska iallafall elstängslet upp och strömmen på.
Sen får väl jägaren i huset sitta på vak på höslinnet.
 
På lördag är det auktion i Hovet, jag har inte sett någar bilder än men jag får väl ta o surfa in där sen o kika om det finns nått. Sen på em ska vi träffa kompisar i badhuset och sen hade vi visst dubbelbokat oss så vi fick ju välja det som var först tingat.Tyvärr blir det så ibland, eller nä jag har nog aldrig varit med om det så nån gång ska ju vara den första. Synd att det var denna helgen dock. Men men ibland får man helt enkelt bara välja det som man bokade först.
 
Nu dags att jobba lite.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar