torsdag, september 27, 2012

En liten uppdatering

Jag var på MVC idag och vägde mig och tog blodtryck och stick i fingret. Jag har gått upp sex kilo. Usch och tvi jag ska göra allt sen för att gå ner det och mycket mer. Fick veta att mitt BMI var på gränsen och att de därför ska göra ett glykostest. Jag hade bra blodvärde (121)och bra blodsockervärde (4,5) däremot var min järndepå sämre så jag ska ära järntabletter (niferex) Det gjorde jag när jag väntade LillaC oxå fast bara nån månad eller två. Magen mätte 22 cm och jag är enligt beräkningen i vecka 22 + 3.

Sååå en liten uppdatering gällande "Janne" Nu ska jag krypa ner i sängen.

God natt kram Lina

2 kommentarer:

  1. Hur va trycket då??? Med tanke på all huvudverk.... Kram bästa

    SvaraRadera
  2. Trycket var superbra oxå så alla värden utom järndepån var bra.
    Kram söt

    SvaraRadera