tisdag, januari 27, 2009

....

...det är inte ens kul att titta på handboll längre. Sverige spelar bra till en början sen vet jag inte vad som händer...Lilltrollet sover nu efter en hel flaska välling. Jag blir inte klock på dessa tapeter - varför kan det inte finns typ 4 att välja på istället för 4 miljoner??? Jag tror att jag har hittat den tapet som vi ska ha i vårt nya TVrum, ska be Hampus ta hem tapetböckerna från Tingsryd.

Tror att jag ska göra sorbet till efterrätt till Hampus kalas? Kan vara ganska så gott med något inte så sött efter maten för sen blir det ju tårta - jag ska ge mig på att göra en prinsesstårta tänkte jag, vi får se hur det går.

Grimmse han ligger och sover vid soffan, mysvovve är det, synd bara att han inte äter som han ska, men jag hoppas verkligen att det löser sig, man blir ju lite orolig.
Nä jag får väl ta mitt kaffe och titta på det sista av handbollen.

Kram på er alla och sov gott i natt, det ska jag göra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar