fredag, januari 16, 2009

Snart helg


Då är det fredag, solen skiner och det är kallt och härligt ute. Denna helgen blir nog ganska så lugn. Vi ska till Stenslanda i morgon för Moniqa fyller år men först ska Hampus och Grimm jaga så klart, jag verkligen längtar till den dagen då älgjakten är över för då kanske vi kan börja umgås lite på lördagarna, det är läängesen vi gjorde det nu.

Idag är vår hund en IDIOT han går omkring och gnäller hela tiden.

Nu börjar vattengympan igen, ska bli skönt att hoppa i vattnet och få lite lite egentid för det har man inte så mycket av just nu. Cornelia är det bästa som finns och jag saknar henne när jag inte är med henne men ibland är det skönt att bara vara lite själv.


Nu har jag beöjat fundera på vad jag ska bjuda på när Hampus fyller år. Lax trora jag men då måste jag ha nått komplemet eftersom alla inte äter lax - fast kyckling är ju ganska så gott så klart...hmm ja det tåls att tänka på.


Igår beställde jag en kjol som jag redan en gånghar beställt men så när jag fick hem den så var det en stl för liten så jag skickade tillbaka den innan jul men fick ett kost igår av HM att kjolen var slutsåld men när jag kollade hemsidan så fanns den både i svart och grått och orange så det var bara att beställa den igen och hoppas på att den ska passa denna gången. Den var desutom på rean nu och kostade bara 79,50 som hittat !!!!!


Kanske skulle passa på att kolla med Anna och Linda om de vill komma hit nån dag i nästa vecka fika lite och ta en runda ute. Det finns ju inte jättemycket att göra här ute i skogen men det är ganska skönt med lite frisk luft och lite gott the efter det, ja det skadar ju nte om man frågar :)


Nä hä nu är gnällolle för tröttsam så nu åker han ut!


Trevlig Helg!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej,
    Jag och saga kommer gärna, hade faktiskt tänkt att fråga om vi fick komma en dag.
    Ha en bra helg, kramiz

    SvaraRadera