onsdag, januari 28, 2009

Morgonpasset 07,00

 
 
Så då var morgonpasset avklarat plus att Hampus cykel kom vid 8 idag- då behöver jag inte oroa mig för att den inte skulle komma i tid :) Fick även ett sms igår om att mina kälder från H&M har kommit ska ner och hämta dem i Skruv sen - lovely - Har beställt ett par hängslebyxor till Nea oxå hur tuffa som helst.
Jaha på lördag kväll är vi visst bjudna till Badsjön i Skruv, Det är Johan i Vitahult som står för detta, ska bli väldigt trevligt, iallafall för mig som inte känner någon här i byn och det bor ju faktiskt lite barnfamiljer här även om det är mitt ute i skogen :)
Idag bli det köttfärssås och spagetti till middag, Hampus jobbar skift denna veckan så han är hemam lite tidigare och det är härligt.
 
 
Ha en trevlig onsdag!!
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar