fredag, januari 30, 2009

Faaan...

(Världens sötaste mini)
Då var det fredag. I natt var den värsta natten på länge, jag har suttit och sovit i soffan vi har gjort vällning, vi har gjort allt annat än sovit, ja ja nu är vi uppe iallafall hon somnade runt 4,30 och jag oxå men nu har vi ätit frukost och varit ute med Grimm. Har en grym huvudvärk idag, inte alls kul.
Ikväll ska Hampus iväg på nått möte om vildsvin (de ställer bara till besvär) så Cornelias farmor skulle komma bort en stund- skönt att inte var själv en fredagkväll.
I morgon bär det av till Växjö och Salong Självfallet och sen ska vi handla till nästa helg.

Shiiit..jag skulle lägga till några bilder (nä det bli inga bilder på mamman) men får bara att CD-skivan är tom, där ligger typ 600 bilder, Hampus får kolla detta när han kommer hem tänk om alla dessa bilderna har försvunnit, vad gör man???? Får ont i magen av detta....ja ja jag hoppas att han kan lösa det när han kommer hem. Nä det finns inga bilder, testade Hampus skiva och där funkade det som det skulle, men inte min skicva med alla alla bilder, FAAN FAAN FAAN. Skrivan är verkligen TOM!!! 600 bilder *suck*
Vi gjorde pizza igår när vi kom hem från vår promenix, den blev supergod, synd att det aldrig blir samma lika nästa gång :) Ikväll bir det makaroner och falukorv och sen ska jag och Lotta dricka te och äta scones :) och ha mysigt tillsammans med hårbollen Grimm och lilltrollet Cornelia.

Har förresten glömt att berätta att Cornelia ska få en kusin till i Maj, ska bli så kul jag längtar redan efter att få lära känna denna lilla krabat eller lille. 6 maj är det beräknat till, tänk att Philip ska blir storebror, han kommer den den bästa storebrorn någonsin, med tanke på hur mycket han tycker om Cornelia så. Lille Phille :)
Nähä ska dränka sorgen i en kopp kaffe och invänta att Me&I släpper sin vårkollektion, för det gör dem idag.
Ha det

1 kommentar:

  1. men bloggen handlar ju om familjen Alfengård och pappan har ju varit med... Kom igen nu Lina....

    SvaraRadera