söndag, februari 01, 2009

Sköna Söndag

(min nya frisyr, men jag hatar verkligen att se mig själv på bild)
(Min lilla solstråle)
Igår var vi i Växjö hela dagen, vi var inne och klippte oss och det tar verkligen hela dagen vi åkte 10,00 och var hemma 16,00. Det tar ju lite tid när Cornelia är med för hon ska äta och sova och sen kom mamma och Walle och då tar det lite tid, men vi blev iordning i håret båda två och det känns skönt och jag är äntligen ljus igen :):) med lite lila i luggen, och så lite kortare än vanligt och det är såååå skönt. Sen när vi kom hem var det bara att svida om och sen packa in oss i bilen igen och åka ner till Badsjön i Skruv på lite kalas - mycket trevligt. Badade i badtunna och grillade och drack öl. Tack Johan för inbjudan det var ett bra initiativ. Idag bli det en lugn dag, väntar på att Grimm ska äta upp sin mat och sen ska jag gå en runda med honom, det är härligt ute idag, kallt och solsken - precis som det ska vara.
Ska väl ta fram min bästa vän oxå (dammsugaren) hunden fäller ju igen och det är inte lite, Ni som funderar på att skaffa hund, köp en som inte har päls :). Jag har hundhår och katthår överallt. Man får ju det på köpet liksom. Men vad gjorde jag utan dem????

Nu har vi varit ute och gått en liten runda, kallt som tusan men skönt med lite frisk luft, Nea somnade i vagnen och nu sover hon jättegott om inte Grimm lyckas väcka henne. Lite lätt huvudvärk idag - konstigt -
Kan fortfarande inte bestämma mig ang tapeter, vet att det är lite tjatigt men det är sååå svårt. Vi ska ner till Tingsryd nu i veckan så vi får väl stanna till i färgaffären och ta hem lite böcker.

Nu ska vi dricka lite kaffe.

1 kommentar:

  1. HEj Vannen!
    Laser vad ni hittar pa nere fran soliga thailand! Lycka till med kalas pa lordag och halsa i forskott fran oss. Vad fin du blev i din nya frisyr!! Kramar Ida o Magnus

    SvaraRadera