fredag, februari 13, 2009

Underbara fredag

Vilken underbara dag det har varit, solsken och minusgrader, snart ska vi ge hunden mat och så ska vi gå en liten runda, sen får han vänta tills hans husse kommer hem, vilket inte dröjer allt förlänge :) hahaha ja jag vet önsketänkade :) Han är med sina jobbarkompisar de skulle fira hans födelsedag idag och det ska de få göra. Vi ska titta på Let´s Dance och sen ska vi sova. Tänkte kanske tända en liten brasa i morgon, om Hampus orkar, kanske riva lite garderober och så, ja vi får se vad som händer imorgon, skit att min kamera är trasig annars hade ni fått fina bilder från idag. Snart ska Zigge döpas oxå, mysigt och så fyller jag snart år det är inte så viktigt men när Skrållan fyller 1 år så blir det kalas. Nä jag ska inte kavla marsipan till hennes tårta jag ska köpa färdigkavlad!!!!! Nu far hon runt här i sin gåstol. Jag fick föressten Kalle Kryp idag www.minipeople.se tror jag hemsidan är de är gröna med en nyckelpiga på, de jag skulle komma till var att DE FUNKAR! Mycket bättre grepp när de ska till att krypa, iallafall på de hala golven som vi har.
Nästa vecka är det sportlov..då skulle mamma och Walle komma förbi nån dag, Walle har fått våre tre vitrinskåp som vi förlängesen köpte på IKEA. eller ja vi bytte dem mot ett elverk, vilket jag tyckte var en bra bytesaffär, med tanke på att om det blir strömavbrott så kan vi allafall få lite värme och en kopp kaffe och så kan jag värma mat till Cornelia och det är det viktigaste. Ska på tuppewarw hos Qua på tisdag, jag har kollat med Cissi och ringt Lotta men hon var inte hemma och Cissi skulle fundera på det. 1 april släpps Me&Is sista del av kollektionen hoppas att det är lite mer denna gången än förra. Jag köpte en body och ett par yxor till henne, så nu att de hade även trekvarts långa byxor i orange - dö häftiga med nja 330 :- är ju lite pengar ändå.
Hon är på sitt bästa humör någonsin idag trollet, nu sjunger hon för hunden..hahaha. Ja som sagt hade min kamera funkar så...nog tjatat om den..

Trevlig helg till er alla
(nu ska jag byta bajsblöja)

1 kommentar: