fredag, februari 20, 2009

Friday at last

Då var det fredag då. Idag är det nästan som vanligt, Cornelia är mycket mycket bättre, tänkt vad lite tänder kan ställa till med. Hon har sovit hela natten och idag åt hon gröt till frukost och nu sover trollet efter en liten promenad med Grimmse. Vädret är helt fantastiskt måste jag säga. Solen skiner det är ca -8 grader och himmlen är blå. Det är så lätt att ta för sig och göra nått när det är ljust och härligt.
igår var som sagt Anna, Saga, Linda och Felix här och det var verkligen jättetrevligt. Att vi inte har träffats tidigare :) Idag ska jag än en gång ta mig an tvättkorgen, stryka lite linnedukar inna jag lägga in dem i skåpen och så ska jag la alite mat det blir nog lite rotfruktspytt idag och lax till detta. Ikväll är det Let´s Dance igen och nu börjar det bli bra, synd bara att Daniel da Silva inte är med för han är den bäste! Igår fick jag hem Me & I kläderna och de var verkligen hur fina som helst, rosa och limegrönt är verkligen vårigt, Cornelia kommer att blir sååå fin i detta. Dags att ta tag i fredagens alla sysslor.

Trevlig helg till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar