torsdag, februari 19, 2009

Bebisbesök

Idag har Anna och Saga och Linda och Felix varit här på fika, jättemysigt. Vi fikade på scones. Tyvärr har inte Cornelia varit riktigt bra idag, hon har nog lite problem med sinatänder tror jag det är 3 nya på G och det gör nog ganska så ont, så hon vill inte äta med någon reda och då blir hon trött och grinig, men jag får iallafall i henne vätska och det är ju huvudsaken. Kommer lite bilder från besöket senare. Jag har en grym huvudvärk även idag, bara det inte är förkylningsinfluensan jaghar fått för den ska visst vara fördjävlig säger de som har haft den, men det hoppas vi inte på. Ska ta två alvedon snart så går det nog över, måste nog ta in hunden snart oxå för han har vait ute nästan hela dagen.
Fick katalogen från Univeristetet idag,ska bli spännande och bläddra lite i den. Jaghar sökt två jobb oxå, det gjorde jag igår. Har inte hört nått från simhallen där jag sökte ett jobb i slutet på januari, men man vet ju inte hur långt de har kommit i processen än, jag väntar väl lite till så får vi se.

Dags för alvedonen!

1 kommentar:

  1. Tack för en trevlig dag... hade du ont i huvudet, det visst jag inte.

    SvaraRadera