onsdag, februari 18, 2009

Grått och mulet denna onsdag

Ja ha då var det onsdag redan, Gårdagen gick i ett hela tiden. Tuppewrae i Stenslanda var väldigt trevligt och mycket fika som vanligt när man är där. Jag handlade lite bra och ha, bla en bruk som jag ska ha Cornelias Välling i och en smörgåslåda till Hampus och en doserare till Cornelias Välling. Idag har vi varit ute på vår dagligt morgon runda, snart dags att dyka ner i tvättkorgen, jag hann inte med det igår. Sen jag ska försöka komma på nått bra till middag idag.
Imorgon kommer Anna och Saga. vi får se vad vi hittar på, kanske att vi kan ta en runda till Kosta, Lotta och Cissi hade varit där igår och Lotta sa att de packade upp nya varor hela tiden. Ja vi får höra med Anna vad hon tycker :) Nu ska jag kolla på lite olika kaminer.

Kanske skriver mer i kväll.

1 kommentar:

  1. Vad bra då kommer vi alla fyra imorgon, jag ringer när vi är på väg...

    SvaraRadera