lördag, februari 21, 2009

En bruten lårbenshals..

måste gjort rysligt ont när det hände. Ja min mamma halkade på parkeringen på Konsum i Nybro och bröt lårbenshalsen, så hon ligger på Kalmar lasarett nu och ja gör ingenting. Stackars lilla mamma, jag har försökt att ringa nu ett tag med det är ingen som svarar på avd 16 vilket jag tycker är konstigt.
Idag har vi rivit tapeter och Hampus har fortsatt med taket och vi har kommit en bra bit, vi ska bara flytta lite möbler så kan jag fortsätta med att riva sen ska jag börja spackla och sen är det ju målning av tak och sen tapetsering och så kommer sotaren på måndag för att sota såklart men oxå för att kolla om vi kan sätta in en kamin, hoppas hoppas att vi kan det.

Nu ska jag riva lite mer tapeter.

Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar