tisdag, februari 17, 2009

Snö Sol och Tuppeware

Idag är det tisdag och jag måste säga att idag är en bra tisdag för idag kommer Louise på besök. Mycket mycket trevligt. Jag måste bara dammsuga innan hon kommer för jag har hundhår överallt. Grimmse fäller nått otroligt igen, men snart är det över. Cornelia äter rån i sin gåstol och vovven ligger här på mattan bervid och tuggar på ett ben. Igår var Hampus i Växjö och köpte innertak till TVrummet så nu är det liksom igång äntligen, hoppas att det kommer gå fort denna gången, men det gör det nog för han vill verkligen ha in en kamin och sen köpa ny TV.
Ikväll far vi till Stenslanda, Hampus Cornelia Lotta och jag, Jag och Lotta ska på Tuppeware hos Qua och Hampus och Cornelia ska träffa pappa (Cornelias morfar)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, gå ut med hunden, dammsuga och sen ska jag umgås med Louise

Kramen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar