tisdag, februari 03, 2009

Nu far vi till Tingsryd


Helt otroligt att det är tisdag redan och den har snart gått denna dagen oxå, Hampus ringde precis och var på väg hem så när han kommer så far vi till Tingsryd och handlar till på lördag. Nu låter det som om jag får besök här inne vid datorn, kan vara min lilla snusmumrik som kommer. Vi har varit ute och gått med Grimmse en runda på, jätteskönt ute idag inte så kallt och det blåser inte så farligt heller. Pratade med mamma innan och solen sken på Växjö, helt otroligt, det brukar ju regna där....Har fått iväg Hampus bild till Smp oxå så nu kan jag lägga det åt sidan. Har inte hänt så mycket annat idag eller jo det har det ju. Cornelia tog sina första krypsteg idag. Härligt....
Nu ska jag platta håret och klä på mig nått annat än mjukisar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar