måndag, februari 16, 2009

Måndag morgon

(Du kan inte tala)
Då var det måndag morgon och sportlov i delar av Sverige bla här i Kupparmåla. Ina är här på besök hon kom vid 20 snåret i går kväll, alltid lika trevligt när hon dyker upp. Vi ska nog ta en sväng till Kosta idag om vi orkar. Vi ska till BVC idag oxå, det var verkligen längesen vi var där och det har ju hänt mycket sen innan jul:) Skönt att det går så bra. Det skulle inte vara jobbigt att ha 10 st som Cornelia:) Om jag slapp hunden hihihihi...nä jag tror att jag vill ha det som jag har det det är faktiskt inte så tokigt. Ja Hampus är på jobbet idag efter en slitsam dag i det blivande TVrummet så tyckte han nog att det var skönt att komma hemifrån ett tag. Vi kan inte enas om tapeter än....nä men denna gången får han bestämma jag bestämde ju till sovrummet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar