måndag, februari 02, 2009

Besök i Kuppersberga

(Philip på julafton) Idag på eftermiddagen har myskillen Philip och hans mamma varit på besök. Vi har fikat på kaffe, mjölk och chokladkaka. Philip ringde till Hampus och skulle kolla när han kom hem - "Hej Hampe jag är hos Gomelia och Lina, du måste scchhynda dig hem." Philip är verklig min lilla myskille. Han tittade på jaktfilm idag oxå, Älgjakt så klart :) Sen sjöng han Ja må han leva, den skulle han sjunga för Hampus på lördag. Sen har han lekt lite med Cornelia och så har vi sparkat lite boll och ja lyssnat på alla hans upptåg för det är verkligen inte något fel på pojkens fantasin - Han kommer bli nått stort -
Nu har vi ätit lite och Cornelia sover en liten stund nu, hon sov inget på eftermiddagen idag.

Har beställt från Me&I oxå en jättesöt body med rosa ringar och limegrön krage och ett par limegröna byxor till detta, Hon kommer att vara så söt i det. Läste lite på Idas blogg innan och de är framme i Thailand nu efter några missöden. De hade det varmt och soligt, man blir ju inte alls avis. Det är ju snorkallt här hemma 3-4 minus grader och så en iskall vind på detta. Hampus har köpte en liten väderstation med regnmätare och vindmätare och allt vad det nu var på denna så nu är man ju värsta John Polmahn, lite häftigt är det ju men det ska man inte säga så högt så Hampus hör det. Lite lätt huvudvärk nu, det är väl kaffe som saknas, eller sömn spelar roll, kaffe blir det snart iallafall.
Den där serien Stormen är ju idag oxå, jag vet inte om jag ska se den eller om jag ska fortsätta upp med städandet, jag ska nog fortsätta uppe tror jag. Skulle behöva gå igenom min garderob igen, jag är så jädrans slarvig med den så dte blir så fort oordning iden ochdet är ju inte så kul för det slutar alltid med att jag inte vet var mina kläder är och sen river jag ut allt på golvet. Usch nä - ORDNING -
Önskar en trevlig kväll!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar