måndag, februari 02, 2009

ny vecka - nya möjligheter

Då har en ny vecka börjat, härligt. Denna veckan kommer att bestå i att dammsuga hundhår och dammsuga hundhår och dammtorka och försöka möblera på ett snyggt sätt så att så många som möjligt att sitta vid samma bord på lördag. En utmaning. Jag tror att vi blir runt 15-16 kanske, men det vore ju trevligt om så många som möjligt kan sitta samlade ja ja jag får se till så att Hampus familj iallafall kan sitta vid samma bord för det är ju Hampus som ska firas :) Vi ska ska ju åka och handla allt oxå för det ville han inte göra igår, men men han jobbar ju skift så han är hemma lite tidigare dena veckan och det är ju alltid bra.
Det blir grillat iallafall, enkelt men framförallt mycket gott. Detär ju melodifestivalen oxå på lördag, det kan ju bli trevligt att ha på i bakgrunden, bara jag får se Scotts så är jag nöjd :)

Vi har varit ute oxå så klart så den vanliga morgon rutinen har vi redan gått igenom, det är bara kaffe och smp som saknas nu...

Hänä nu måste jag ha lite kaffe.... Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar