lördag, januari 17, 2009

Lördag = jakt




Jaha då var det lördag och älgjakt tack och lov så tog han idioten med sig idag. Igår kväll var vi borta på granngården och åt lite mat och träffade Zigge, Linus och Joanna. När vi kom hem så hade Grimm ätit sönder ett paraply mina favvis skor, han hade bitit på Hampus rengörare till hans vapen och han hade tagit reflexen på vagnen och dessutom varit i papperskorgen så det såg ut som ett bomdnerslag på kontoret. Jag börjar få dåligt med skor ju. Först bet hand sönder min dyra 1000 :- gympaskor, sen tog han mina vita fina stövlar och igår mina vinterskor. TYPISKT!!!

Ja idag ska vi till Stenslanda och Cornelias morfar. Moniqa fyller år så vi ska dit på lite kalas, ska bli trevligt. I morgon hoppas jag att familjen Cato kommer på lite fika, det var så längesen nu och Cornelia tycker så mycket om Philip och han om henne.

Ska kolla lite i min skogarderob och se vad som finns kvar.

Trevligt helg!!!

1 kommentar: