fredag, januari 23, 2009

Äntligen Fredag


Då var det helg igen. De ringde om Hampus cykel kl 07,00 idag, borde vara förbjudet att ringa till folk så tidigt (spelar ingen roll att jag var vaken) Ja ja den kommer iallafall i nästa vecka, lika bra det så slipper den stå här o skrota till han ska få den. Kallt är det ute idag, var ute med hunden då vid 8 snåret och jag tyckte nnog att det var ruskigt kallat, det var väl för att det blåste lite kanske.

Nu har jag äntligen fått tillbaka min kamera, vi var hos pappa igår. I morgon drar vi dit igen hela familjen fast det blir först på kvällen, Hampus ska ju fixa djuren åt honom, så det blir till att sova där oxå, så det är bara att packa in hund och barnvagn och dra igen, ska bli lite mysigt faktiskt.

Hampus försov sig lite idag han vaknade vid lite i 7 så han var inte så glad men herregud försova sig kan ju alla göra.



Idag blir det soppa till middag på älgfärs, har så mycket sånt i frysen så man får ju försöka göra sig av med lite ibland, det ska ju inte ligga alltför länge ju.



Nu ska jag nog ta o titta på lite tapeter igen, det är jädrans så svårt att bestämma sig.



Ha en trevlig helg!!

1 kommentar:

  1. Hej på er i skogen, vilken fin sida du har gjort.
    Ni får också ha en skön och mysig helg. Vi kanske kan ses nästa vecka så kan jag vara smakråd till valet av tapeter, vet hur svårt det kan vara att bestämma sig.

    SvaraRadera