måndag, januari 26, 2009

ohh what a beautiful mooorning...

(på upptäcksfärd i morfars kök)
...ja eller nått i den stilen iallafall. Cornelia har för tredje natten i rad nu sovit hela natten och det är helt underbart, det var ett tag sen jag kände mig så utvilad. Vi har börjat med välling på kvällen nu och det funkar hur bra som helst efter många försök vill säga. Hon fick ju vinterkräkan precis efter nyår och då började jag lite smått med välling för hon ville inte äta och nu så har hon accepterat detta och det funkar väldigt bra.

Nu är det lite mer pass på henne oxå för hon far runt på golvet nu och det går fort, hon är nyfiken och vill gärna var med och ibland tycker jag lite synd om Grimm för han får inte vara i fred, men han brukar gå undad efter ett tag och lägga sig i ett annat rum.
På lördag ÄNTLIGEN ska jag klippa och färga håret, det är lääängesen jag gjorde det nu så vi åker in hela familjen, Hampus behöver oxå klippa sig nu innan han fyller och han ser anständig ut...

Kaffet väntar......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar