fredag, januari 23, 2009

Blåsväder

Fy tusan vad det blåser ikväll, blev lite nervös innan för jag hade precis gjort eld i pannan när det började blåsa och går stömmer så tar det typ bara 5 min sen kokar det och det är inte alls kul för det låter som om hela huset ska flyga i luften.

Nu sover Skrållan och jag har söllskap av katten här på skrivbordet, det är så sällan han är nere nu sen vi skaffade Grimm, Rasmus kommer inte så bra överens med Grimm än...Men Grimm tycker jättemycket som Rasmus. Ja jag hoppas att det kanske lugnar ner sig snart för det är jobbigt att han hela tiden ska jaga honom så fort han får syn på katten. Stackars lille Rasmus.

Nu ska jag ta fram lite räkor och kanske en öl, vi ska ju titta på Let´s Dance nu.

Krmar till er alla!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar