onsdag, oktober 03, 2012

Att fira någons födelsedag....

....är ju hur kul som helst, när man ser förväntningarna i ögonen på personen som fyller och när denna ska öppna sin paket. Min pappa älskade paket och han öppnade allltid sakta och metodiskt. Idag får vi inte uppleva detta men vi ska till kyrkogården och tända ljus och sätta en liten blomma i alla fall.
 
Pappa skulle ha fyllt 62 år idag eller han gör ju det fast i himmlen då (om det nu är där han är)
Om jag inte missminner mig så är det Schawzwaldtårta som är hans favorit, får se om jag får tag på en sådan idag, det är ju inte min favvis men jag kan smakade för hans skull faktiskt. Eller det kan oxå vara Budapesttårtan/bakelsen som var hans favorit. Nä jag är säker på att det är Schwarswaldtårtan. Nåja i alla fall ett stort grattis till dig söta lilla pappa på din 62 årsdag.
 


2 kommentarer:

  1. Tankar till ER alla och inte minst till Stefan. Grattis från oss, Stefan!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis i Din himmel Stefan ! Lotta

    SvaraRadera