tisdag, oktober 23, 2012

Halsinfektionen, ett virus

Nu är vi hemkomna från vårdcentralen och det visade sig vara en halsinfektion, ett virus så det blev inte penicillin utan bara vila och alvedon om hon skulle få feber igen. Så det blir hemma hela veckan, stackars hennes föräldrar säger jag, för ho är ju pigg annars men ont i halsen och det smittar som en förkylning sa han doktorn och han tyckte nog att hon skulle vara hemma och vila. Ont i örat kom från halsen oxå som jag trodde så jag blir hemma i morgon oxå, sen får vi se om jag eller maken blir hemma.

Då kan jag ta tag i att rensa kläder och sortera och så nu i två dagar iallafall och försöka få ordning på rummen uppe. Bara lite middag nu och sen sätter jag igång. Lax med potatis och sås är beställt så det får det bli.

Nästa gång jag är på IKEA eller Gekås sk ajag köpa hem lite nya ramar, påmin mig om det.

Nu lax sen städa.

Ha det fint

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar