måndag, oktober 29, 2012

Helgen som gick

 
Har varit så bra. Vi har hunnit med så mycket. En rolig och trevlig 30 års fest med goa vänner och en underbar 30 åring som lagat så god m at. Maken har hunnit jaga tillsammans med hunden Grimm och vi har även hinnit med höstmarknaden på Astirid Lindgrens Värld.
 
Jag och sessan hade lördags förmiddagen för oss själv och då passade vi på att fixa lite i trädgåden samt att fixa året pumpa, och jag måste säga att jag blev så nöjd iår. Vi bestämde att vi skulle gå på snäll pumpa iår ingen hemsking inte så här är den.
 
Bilden på Sessan är från Villa Villerkulla på ALV och hon verkligen äöskar Astrid Lindgrens Värld och njuter av varje sekund och nu är det ju 4 gången vi är där så nu hittar hon ju ganska bra till alla attraktioner, vilket är härligt och hon vet vad hon vill se och är inte så blyg längre. Jag njuter oxå av det när jag ser henne. Min lilla lilla Sessa, hoppas att det blir en likadan till.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ikväll ska jag och min syster och mamma hem till pappa och fixa med blommor och gardiner och lte lampor jag ska även tända en brasa så det blir lite värme i huset. Syrran hade varit och fixat glödlampor nu för när  jag skulle handla så var de slut, de med liten infattning *typiskt*
 
Ha en fin kväll
(min kommer blir lång och sen och mörk)
 
Kram Lina
 
 

1 kommentar:

  1. Hoppas det fick bra ikväll, min vän! Tankar till dig....

    SvaraRadera