måndag, oktober 22, 2012

Fyndat på tradera

Japp, nu har jag fyndat igen, det är docj en "made in china" - produkt men jag gillar den, jag ska ta och fixa hallen på våning1 idag, den som vi inte använder som hall utan med som passage till våning nr 2.
 
 
Man skulle kanska ta och göra den mer användbar som hall just med lite förvaring och annat bra och ha. Ja vi får se hur mycket jag hinner idag, Är hemma och vabbar på den feberfriadagen, vaknade natten mellan lördagen och söndagen av att sessan hade feber och igår hade hon förhöjd korpppstemp typ 37,5 - 37,8 och då tycker jag att hon kan vara hemma en dag extra så hon verkligen blir frisk.
 
Dags att plocka undan vagnen oxå, den används inte så mycket längre. Så den ska jag packa ner i väskan och sätta undan.
 
Ha en fina dag söta vänner.
 
Kram Lina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar