måndag, oktober 01, 2012

En fotbollskicker..

....eller nått i den stilen kan man säga att jag har i magen, herre jisses så det far runt och sparkas men det är ju ett gott tecken iallafall.
 
Vilken dag det har varit, otroligt att jag bara orkar ha ögonen öppna. Ganska mycket på jobb, och mer blir det för nu helt plötsligt så drar man igång allt på samma gång
- very goooood planering NOOOT -
men jag hoppas att det löser sig och jag ska vara helt ärlig, idag tycjer jag verkligen att det ska bli skönt att gå hem, men det tycker jag säkert inte om nån dag eller fyra.
 
Ja och efter jobbet så besökte jag ju min favorit bank bankernas bank och service i allre högsta grad, nu är det ju inte bara de som jobbar där som har ansvaret men nått kan man ju göra istället för att stå och räkna pengar eller oja sig över att den personen som ringde och hade blirvit kapad utomlands, ja alltså kortet, så kunde ham ju ha öppnat två kassor till och betjänat de 12 personerna som var kvar när klockan var 18,00......meeeeeeeeeen istället så ser man inte utan man låster tre där två stackars karlarna jobba häcken av sig...sånt gör mig förbannand och när någon klagar eller kommer med synpunkter ja då heter det at man gör sitt bästa  - Så F-N heller - då hade den där lilla snärtan öppnat en kassa till istället för att står och se dum ut som hon alltid gör när jag är där. När jag får tillfälle, ja i februari, då kommer jag att byta bank och då kommer jag att ta med mig även Sessan så.....
 
Ja efter banken så körde jag vidare till affären och handlade kattmat och smör och lite annat smått och gott och körde sen hem för att ta över hemma så maken kunde a bössen och jaga lite svin och det har han gjort med bravur ikväll, ikväll blev det två *hejja, hejja*
 
Jaaa och nu sitter jag här efter att ha betalat fyra, ja jag vet det är länge sedan men i alla fall, fyra Traderavinster, varav två från Tittut Design, ett svenskt märkte.  Dock inget till mig utan två till Sessan och två till "Janne"
Ni som undrar...NEJ, vi vet inte vad det blir och blir det en pojk så blir det INTE Janne men just nu tycker vår 4 åriga lilla sessa att Janne är det finsaste namnet på jorden....Blir det en pojke blir det nog en Charlie....
 
 
Hoppas ni får en riktigt härlig fortsatt kväll och en god natts sömn.
Kram Lina
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar