lördag, oktober 20, 2012

I dag är det någons födelsedag

 
och då får jag slå in paket. Jag giller verkligen att slå in paket, när jag har tid att pyssla med det och det har jag idag. Idag fyller min underbara svärmor år. Grattis Lotta på din dag hoppas den blir precis så som du har tänkt dig.
 
 
 
 
Sä här blev resultaten. Är faktiskt väldigt nöjd, tänk vad man kan göra av lite tapet, snören, halm och spetsband. Ja ja en aningens kreativitet och idéerikehet oxå kan man behöva, det kan åtminstone underlägga själva skapandet.
 
 
 
 
 
Nu ska jag testa ett recept jag fått av en arbetskamrat, han åt detta i går (fredag) och det såg vansinnigt gott ut, köttfärsomelett. Kanske kommer en lioten bild på den skapelsen oxå.
 
Ha en fin dag så länge.
 
Kram Lina 

2 kommentarer:

  1. Paketen va sååååå fina! Hade det varit mina hade nog innehållet fortfarande varit hemligt.... Kram ( du är såååå fin i din mage....

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket för de fina paketen med innehåll tackar Lotta. Kram

    SvaraRadera