torsdag, oktober 18, 2012

En helt vanlig torsdag

 
Sitter här på jobbet och väntar på att dagen ska gå, har lute att fixa med på lunchen det är nänligen någon som fyller år på lördag. Sen i kväll ska maken på möte om skolans framtid hemma i Linneryd och det är ju spännande och höra vad som komemr att sägas där. Vi kunde tyvärr inte gå båda två så det får räcka med att en av oss går dit.
 


 

Ja annars är det lugnt faktsikt. Det är snart helg redan fredag i morgon, denna veckan har gått vannsinigt fort och det är kul ör jag gillar helgen, långa härlig frukost på lördagen och pyssel i form av städning, höstpyssel och kanske till och med lite bakning. Vi får se, ja det blir ju kalas oxå så klart med paketöppning och annat. Skulle kanske ta och köpa sig en flaska rödvin, alkoholfritt då så klart men äsch jag kan lika väl dricka vatten.
 
 
Är ute efter gamal kak och bakformar, gärna med lite patina och så skulle jag vilja ha en eller två korgstolar och så skulle jag vilja vinna 3 miljoner men om det inte så så skulle jag iallafall vilja ha kakformar, typ gamla pepparkaksformar och sånt mys. Ja korgstolar oxå, kanske får gå på loppis eller nått. (undra om loppisen i Skruv har öppet nu på vintern? Dags att kolla upp.
 
Nu får jag nog koncentrera mig lite på jobbet.
 
Hoppas ni alla får en fin dag.
 
Kram Lina
 

1 kommentar:

  1. Hej söt!
    Tre miljoner är frågan om det räcker efter ditt tips på Lantlivs webshop, men visst.. Säger bara jises! ;-)
    Ha en god fredag!
    Kram fru M

    SvaraRadera