tisdag, oktober 30, 2012

surt sa Räven

 
Ack så gott säger jag..
 
 
och ack så fint det blev hos lilla pappa igår efter att vi hade varit där och huserat, ja inte för att han bryr sig (tror jag inte) Men vi fixade lite ommöblering och lite sådär som jag skulle vilja ha det. Ska köra dit på lördag tänkar jag och fixa lite ute med lite granris och nån pumpa kanske och nån lykta så det blir lite mysigt även ute. Ja det är mycket att göra nu innan jul och så men det är samtidigt väldigt mysigt tycker jag. kanske ska ta o göra nån kram o hänga upp oxå hmmmm japp så får det blir, kanske rent av få ta pannlampan på sig nån kväll och plocka lite mossa.
Ja så får det nog bli.
 
Ska på kontroll idag och så får jag troligtvis tid för glukostestet som jag ska göra - hur bra är det att äta godis då tänker ni - Nä det är ju inte så bra kanske men det är ju gott. Nåja vi får se vad de säger idag om min våg visar rätt så har jag gått upp 8 kg på 27 veckor och 13 veckor to go +- 2 veckor hoppas mest på MINUS. Sen ska jag och Sessan vara hemma med bebisen och mysa. Ja hon ska vara på dagis 15 timmar i veckan har vi tänkt.
 
HA en fin dag nu så hörs vi kanske i morgon om det inte kommer ett liten inlägg redan ikväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar